Odpowiedzi

2009-10-11T19:23:46+02:00
KRÓLESTWO: zwierzęta
TYP: stawonogi
GROMADA: owady
RZĄD: łuskoskrzydłe
RODZINA: paziowate
RODZAJ: paź
GATUNEK: paź żeglarz
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • izam
  • Początkujący
2009-10-11T19:27:46+02:00
U zwierząt:

1 Królestwo
2Typ
3 Gromada
4 Rząd
5 Rodzina
6 Rodzaj
7 Gatunek

U roślin:

1 Królestwo
2 Gromada
3 Klasa
4 Rząd
5 Rodzina
6 Rodzaj
7 Gatunek

1 4 1
2009-10-11T20:14:01+02:00
Gatunek
rodzaj
rodzina
rząd
gromada
typ
królestwo