Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T19:06:05+01:00
Są dwa punkty i leżą na tej samej półkuli (n), więc trzeba "wartości" tych punktów trzeba odjąć
70 - 1 = 69 - rozciągłość w sopniach
69 * 111 = 7659 km - rozciągłość w kilometrach.
Odp.: Rozciągłość rozciągłościowa wynosi 7659 km
2010-02-11T19:10:19+01:00
70-1=69
69*111=7659 km
odp.Rozciągłość kontynentu wynosi 7659km.
2010-02-11T19:22:08+01:00
70°N-1°N=69°N

69 x 111km = 7659km

Odp.: Rozciągłość południkowa Azji wynosi 7659 km.