Odpowiedzi

2010-02-11T19:06:05+01:00
Moim zdaniem dżdżownice są bardzo pożyteczne. Wiadomo że występują one w glebie,którą spulchniają.Dzięki temu gleba jest lepsza.
35 3 35
  • Użytkownik Zadane
2010-02-11T19:07:11+01:00
Dżdzownica jest pożyteczna dla środowiska, ponieważ urzyźnia glebę.
Pokryta jest śluzem, aby przemieszczanie po glebie było łatwiejsze.
20 3 20
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T19:07:15+01:00
Ponieważ drążą korytarze w glebie i odrzywiają się szczątkami obumarych rośkin i zwierząt które są w glebie.
spulchniają i natleniają glebę.
niektórzy gospodarze, specjalnie dają dżdżownice na swoje pola, by natleniały glębe.
dzięki temu rośliny rosną lepiej, i plony są wydajniejsze ;)
59 4 59
Bardzo dziękuję :)
Kto ma CS GO ?
DZIĘKI
Pani nas z tego pytała i dostałem 5 z góry dzięki!