Odpowiedzi

2009-10-11T19:23:19+02:00
Wiesz tu sie nie da rozwiazania bo jak narysujesz to bedziesz widziec ze wszstkie y sa wiec 0d (-∞,∞)czyli R
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-11T19:26:16+02:00
F(x)=2x
sprawdźmy czy dla x=-1 istnieje rozwiązanie
f(-1)=2*(-1)=-2
istnieje rozwiązanie zatem odpowiedzi b i c możemy wykluczyć.

sprawdźmy czy istnieje rozwiązanie dla x=0
f(0)=2*0=0
istnieje rozwiązanie zatem odpowiedź d możemy wykluczyć. Drogą eliminacji pozostaje nam odpowiedź a
3 3 3