Odpowiedzi

  • ellu
  • Rozwiązujący
2010-02-11T19:10:59+01:00
Powinniśmy być dla siebie mili, ponieważ kiedy to robimy to wszyscy nam się za to odwdzięczają miłymi gestami. Jest nam wtedy bardzo fajnie. Życzliwi także powinniśmy być dla siebie, nawzajem, czyli musimy sobie pomagać. Trzeba robić to niezależnie od sytuacji i może w innych okolicznościach, kiedy nam się coś zdarzy to wszyscy będą szli by mi pomóc. Uprzejmość jest bardzo podobną sytuacja do tego, żebyśmy byli mili. Uprzejmość, to znaczy żeby nie przezywać kogoś, nie przechodzić bez słowa ''Cześć'' lub ''Dzień dobry''. Każdy człowiek powinien spełniać kryteria podane wyżej, bo są one namiastką kultury osobistej.
66 4 66
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T19:12:49+01:00
Gdy będziemy uczciwi, będziemy mieli czyste sumienie. Gdy ktoś uzna, że nie jesteśmy uczciwi może przestać nas lubić. Uprzejmość jest podstawą wizerunku człowieka. Powinniśmy być uprzejmi, ponieważ inni ludzie będą nas za to szanować.Życzliwość to prawie to samo co uprzejmość. Dzięki tym zachowaniom będziemy postrzegani jako dobrzy ludzie.
73 4 73