Bardzo proszę o szybie rozwiązanie ;) Zamiana jednostek :na B) m :130cm,2600mm,C) na m kwadratowy : 0,4km kwadratowe,2400dm kwadratowych D) na cm kwadratowy:3800 mm kwadratowych,24dm kwadratowych,1,8dm kwadratowych,26000mm kwadratowych,3,8m kwadratowych

2

Odpowiedzi

2010-02-11T19:14:55+01:00
B 1.3m/2.6m
C/400m2 24000m2
D 38cm2 240cm2 1800cm2 260cm2 380000cm2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T19:17:05+01:00
130cm=1,3m
0,4km²=400m²
3800mm²=38cm²
24dm²=240cm²
1,8dm²=18cm²
26000mm²=2600cm²
3,8m²=0,038cm²