Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T19:13:25+01:00
W dzień Walentynek,
dla ładnych dziewczynek,
wysyłam pocztówki,
dla dziewczyn milutkich!!!

Wszyscy dzisiaj romantyzują i słodzą,
a ja Ci powiem tak: kochamy się jak cholera i jest nam ze sobą cholernie dobrze, więc mamy cholerne szczęście, żeśmy na siebie trafili.
1 1 1
2010-02-11T19:18:12+01:00
Nie obiecuję Ci wiele,
bo tyle co prawie nic.
Najwyżej wiosenną zieleń,
najwyżej pogodne dni.
Najwyżej uśmiech na twarzy
i dłoń pomocną w potrzebie.
Nie obiecuję ci wiele,
bo tylko po prostu siebie.

Gdy patrzysz mi w oczy,
serce mocniej bije!
I mam wielką ochotę
rzucic Ci się na szyję.