Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-11T19:09:12+01:00
Dźwigać krzyż- znosić ból, cierpienie
krzyz na drogę- przestroga przed wypadkiem, śmiercią
wisiec na krzyżu- być strapionym
6 4 6
2010-02-11T19:10:23+01:00
- dźwigać krzyż-dźwigać coś ciężkiego
- krzyż na drogę- błogosławieństwo
- wisieć na krzyżu- cierpieć
5 4 5
2010-02-11T19:11:49+01:00
Znosić znój, cierpienie
błogosławić kogoś
cierpieć za kogoś
6 4 6