Odpowiedzi

2009-10-11T19:31:56+02:00
Przysiady z jednoczesnym podnoszeniem rąk z ciężarkami w dłoniach do poziomu oczu.
Podnoszenie ciężarków w głębokim wypadzie.
Stanie na jednej noce, podnoszenie ciężarków i jednoczesne wykopy drugą nogą.
Podskoki ze skręcaniem nóg w jedną stronę i wyrzucaniem rąk w drugą.
Pajacyki.
  • Użytkownik Zadane
2009-10-11T19:33:39+02:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-11T21:41:33+02:00
Przysiady
Podskoki
Pompki
Pajacyki
Skrętoskłony
Brzuszki
Bieganie
Podnoszenie ciężarków