Odpowiedzi

2010-02-11T19:13:48+01:00
Mucha
komar
osa
pszczoła
trzmiel
ważka
2 4 2
2010-02-11T19:14:25+01:00
Pomogę
:)
muchy, komary, osy, pszczoły, szerszenie, mszyce, chrabąszcze, szarańcza.
proszę o naj! PROSZĘ
3 4 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T19:16:32+01:00
Owady społeczne to takie, u których występuje podział pracy, wykonywanej przez poszczególne osobniki dla dobra grupy.Np.Pszczoły,Mrówki
2 3 2