Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T19:19:35+01:00
1. Każdy uczeń nie może oddalać się gdzieś sam.
2. Zawsze chodzimy 1 grupą.
3. W muzeach nie wolno nic dotykać.
4. Każdy uczeń powinien zabrać ze sobą ok.20 zł
5. Każdy uczeń ma słuchać nauczyciela
6. Każdy uczeń ma mieć zgodę podpisamą przez rodzica na ten wyjazd.
7. Uczeń ma zabrać ze sobą przeciwdeszczową kurtkę.
8. Każdy uczen ma przestrzegać powyżsszego regulamiu.
39 3 39
  • Użytkownik Zadane
2010-02-11T19:20:10+01:00
1 . wyjazd o 9;00
2 . sniadanie w mc donaldzie
3. przyjazd do czestochowy .
4 . zwiedzanie kosciola i okolic
5 . spodkaniez ksiezmi
6. spodkanie z zakonnicami
7. obiad
8. powrot do dsomu o 19:00
17 1 17