Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T19:20:39+01:00
- Narodziny Jezusa
- Nauczanie
- Śmierć Jezusa
- Zmartwychwstanie
- Wniebowstąpienie
- Skazanie Jezusa na śmierć
- Odnalezienie Pana Jezusa wśród uczonych w świątyni
- Chrzest Pana Jezusa w Jordanie
- Przemienienie na górze Tabor
- Ustanowienie Eucharystii


Proszę bardzoo:)
Liczę na naj:)
64 3 64
Dzięki dostałam + :D
dzięki
dlaczego nie po koleji?
przepraszam z błedy
2010-02-11T19:20:47+01:00
Zwiastowanie
Narodzenie Jezusa
Chrzest Jezusa
Przemienienie Jezusa
Ostatnia wieczerza
Jezus w Ogrójcu
Męka Pańska
Śmierć


albo najlepiej wypisz wszystkie tajemnice różańca
50 3 50