Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T19:19:44+01:00
12300 - 12000 = 300 zł
300/12000*100% = 2,5%
5% ---- 12 miesięcy
2.5% --- x miesięcy
x = 2.5*12/5
x = 30/5
x = 6 miesięcy
Odp. Klient pobrał z banku wraz z odsetkami kwote 12300 zł po 6 miesiącach
1 5 1
2010-02-11T19:23:20+01:00
Obliczam ile wyniosą odsetki po roku.
12000*5%=12000*0,05=600zł
obliczam ile więcej ile wyniosły pobrane odsetki tego klienta.
12300-12000=300zł
układam równanie do tego jak długo pieniądze były w banku by uzyskane odsetki były równe 300zł.
1(rok) 600zł
x 300zł

600x=300
x=0,5
odp. klient pobrał pieniądze po pół roku.
1 1 1