Odpowiedzi

2010-02-11T19:22:37+01:00
Mój tata nie miał dziś wizji.
Wysiadamy na następnej stacji.
Nie ma dla nas nadziei.
Na ziemi leży sto złotych.
Na szyi jesteś brudna.
3 5 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T19:25:16+01:00
Motor tankuje na stacji benzynowej.
W ziemi kwitnie dużo roślin.
Na szyi wisi piękny wisiorek.
W człowieku wiary nie brak nadziei.
Młoda dziewczyna pozuje na sesji zdjęciowej.

To ChybA tYle ;p
3 4 3