Pilne! Chodzi o program Logo Komeniusz.

Ćw. 1 Narysuj kwadrat o boku 40.
Ćw. 2 Wykonanie programu rysującego sześciokąt.
Ćw. 3 Narysuj dwie dowolne figury geometryczne jako prosty rysunek .Figury muszą być oddalone od siebie o 50 pikseli.

(Możesz wykorzystać polecenia PODNIEŚ (POD) i OPUŚĆ (OPU) aby przejść żółwiem bez rysowania przejścia)

Prosiłabym, aby zapisać wykonane zadanie i przesłać w załączniku.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T19:28:26+01:00
1.
oto kwadrat
powtórz 4 [np 40 pw 90]
już

2.
oto szej
powtórz 6 [np 50 pw 60]
już

3.
oto element
powtórz 4 [np 50 pw 90]
pod pw 90 np 100 lw 90 opu
powtórz 4 [np 50 pw 90]
pod lw 90 np 100 pw 90 opu
już

Niestety nie moge Ci wysłać rozwiązań w załączniku, ponieważ mam Logomocję (nowsza wersja komeniusza), ale to są proste zadania i jestem pewień, że te procedury będą działały
1 5 1
2010-02-11T19:30:37+01:00
Przykro mi... Logo komeniusza nie posiadam, ale napiszę komendy, które trzeba poprostu wpisać i zadanie gotowe.

1) powtórz 4 [np 40 pw 90]
2) Wchodzisz w dodanie nowej komendy, nazwij ją sześciokąt ( mam nadzieję, że wiesz gdzie to jest)

OTO sześciokąt
powtórz 6 [lw 45 np 60]
JUŻ

3) np 10 pw 90
np 20 pw 90
np 10 pw 90
np 20 pw 90
pod
pw 90 np 70
lw 90
opu
powtórz 4 [np 40 pw 90]
1 5 1