Odpowiedzi

2010-02-11T19:28:47+01:00
Refren:
przybycie z Włoch Legionów Polskich pod przewodnictwem Jana Henryka Dąbrowskiego.
Druga zwrotka:
Napoleon Bonaparte był wspierany przez Polaków w bitwach z wojskami radzieckimi, większość z nich wygrał.
Trzecia zwrotka:
Stefan Czarniecki zbiera wojska i rusza do Poznania, by uwolnić miasto z rąk Szwedów w czasie potopu szwedzkiego.
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T19:31:26+01:00
-Postaci - Jan Henryk Dąbrowski , Stefan Czarniecki , Napoleon Bonaparte -WYDARZENIA - Hymn dotyczy czasów gdy Polska była pod zaborami .
3 4 3