Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T19:24:58+01:00
A) 12/60*100%=20%-procent kopy
12/15*100%=80%- procent mendla

b)15/60*100%=25%- procent kopy
15/12*100%=125%- procent tuzina
7 2 7
2010-02-11T19:25:56+01:00
A)tuzion to 20% kopy i 80% mendla
b)mendel to 25% kopy i 125% tuzina
3 1 3
2010-02-11T19:26:36+01:00
A)
12-x
60-100%

1200:60=20%kopy

12-x
15-100%

1200:15=80% mendla
b)
15-x
60-100

1500:60=25% kopy

15-x
12-100%

1500:12=125%tuzina
5 3 5