Odpowiedzi

2010-02-11T19:31:51+01:00
"Lew, czarownica i stara szafa" to najwspanialsza książka na świecie. Gdy ją raz przeczytałam chciałam do niej powracać zawsze. Czytając tak kilka razy, pomyślałam, a może lepszy jest film. Po obejrzeniu filmu w stu procentach mogłam powiedzieć, że ta książka jest boska. Więc zachęcam Cię do przeczytania tej lektury. ;-)
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T19:32:56+01:00
Droga koleżanko! [data]
Ostatnio, kiedy nie było Cię w szkole, czytaliśmy książkę. pt. ,,Lew, czarownica i stara szafa". Jest to bardzo ciekawa książka! Opowiada ona o czwórce rodzeństwa, które zamierzają zrobić ze śnieżnej Narnii raj do życia dla wielu organizmów. Niestety zła królowa Narnii, oszukała ich jednego brata i kazała mu przekonać rodzeństwo, aby stali się jej poddanymi. Niestety to był tylko podstęp. Jednak gdy wrócił Aslan, król Puszczy, wszystko się zmieniło!
Bardzo trudno było uratować Narnię, ale siły dobra przezwyciężyły siły zła.
Wszystko skończyło się dobrze i w Narnii nie panowała już wieczna zima.
Pozdrawiam, [twoję imię]
7 3 7
2010-02-11T19:36:05+01:00
Np.
droga olu.
przeczytalam ostatnio ksiazke, ktora jest naprawde swietna.na ogol nie lubie czytac ksiazek,ale ta bardzo mnie zaciekawila.dowiedzialem/lam sie,ze (wpisz cos bo nie czytalam).
wiele mnie nauczyla i dzieki niej wiele zrozumialam/lem.
2 3 2