Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T19:30:40+01:00
W utworze A. Czechowa pt. ,,Śmierć urzędnika’’ , lęk przed utratą stanowiska doprowadza bohatera do śmierci. Iwan Czerwiakow, bo tak nazywa się tytułowa postać, ukazuje się nam jako zastraszony i zagubiony człowiek, pełny obaw o swoją karierę, na każdym kroku pilnujący, by nie narazić się swoim przełożonym. W teatrze przypadkowo kicha na dyrektora i tak przejmuje się całym zdarzeniem, że w bardzo natarczywy sposób przeprasza i płaszczy się przed nim. Bryzżaław po pewnym czasie wybucha gniewem, ponieważ zachowanie Czerwiakowa było bezczelne. Przeszkadza mu bowiem w oglądaniu przedstawienia.
Wg mnie główny bohater utworu zachował się w pewnym sensie grzecznie, a w drugim chamsko. Gdy popełni się jakieś głupstwo należy przeprosić, ale nie można być nachalnym
2010-02-11T19:31:04+01:00
W utworze A. Czechowa pt. ,,Śmierć urzędnika’’ , lęk przed utratą stanowiska doprowadza bohatera do śmierci. Iwan Czerwiakow, bo tak nazywa się tytułowa postać, ukazuje się nam jako zastraszony i zagubiony człowiek, pełny obaw o swoją karierę, na każdym kroku pilnujący, by nie narazić się swoim przełożonym. W teatrze przypadkowo kicha na dyrektora i tak przejmuje się całym zdarzeniem, że w bardzo natarczywy sposób przeprasza i płaszczy się przed nim. Bryzżaław po pewnym czasie wybucha gniewem, ponieważ zachowanie Czerwiakowa było bezczelne. Przeszkadza mu bowiem w oglądaniu przedstawienia.
Wg mnie główny bohater utworu zachował się w pewnym sensie grzecznie, a w drugim chamsko. Gdy popełni się jakieś głupstwo należy przeprosić, ale nie można być nachalnym.