Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T19:33:06+01:00
Litr = 4,28 zł

100km - 5 l
280km - x [l]
100x = 5 * 280
100x = 1400 |:100
x= 1400/100
x=14

14*4,28= 59,92
1 5 1
2010-02-11T19:36:49+01:00
1,25l - 25 km

200km- 10l x 4,28zl=42,8zl
50km- 2,5l x 4,28 = 10,7zl
25km- 1,25l x 4,28 = 5,35
10 km - okolo 1,7zl

42,8 zl + 10,7 zl + 5,35 zl = 58,85(czyli jak dodamy jeszcze okolo 1,7zl) bedzie powyzej 60zl odp nie wystarczy