Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-11T19:44:07+02:00
Wod.potasu KOH
KW.AZOTOWY HNO3(NA DOLE)
mcz KOH=39u+16+1=56u
mczkno3=1u+14+3*16=63
SORY MYSLAŁAM ŻE TO MA BYĆ KWASinny
2009-10-11T19:44:57+02:00
KOH,HNO3
mKOH=39+16+1=56u
mHNO3=1+14+3*16=63u
2009-10-11T19:46:30+02:00
Wodorotlenek potasu - KOH

masa potasu (K) - 39u
masa tlenu (O) - 16u
masa wodoru (H) - 1u

39u + 16u + 1u = 56u

Kwas azotowy (V) - HNO3

masa wodoru (H) - 1u
masa azotu (N) - 14u
masa tlenu (O) - 16u

1u + 14u + 3 * 16u = 63u