Odpowiedzi

2010-02-11T19:35:41+01:00
Ni bez przyjaciół"

Gdy był czas,w którym moja walka się rozpoczęła,przegrywałam
a moi mili....Przyjaciele.....Którzy zawsze wielbili mnie...
Patrzyli się na mnie....
Nie pomogli mi...Stali w miejsu.Choć kochałam ich jako
przyjciół zawiedli mnie bardzo,gdy już przegrałam
w szpitalu siedziałam,i nawet przyjaciele
odwiedzić mnie nie raczyli.

Co sądzicie bo mnie samej trudno oceniac

Szczęścia nie można kupić. Na szczęście.
3 4 3
2010-02-11T19:38:40+01:00
Siedzę i myślę czy będziemy jeszcze razem,
Czy utulisz mnie w ramionach swych,
I powiesz do mnie kochanie,
Czy też może będziemy sobie wrodzy,
I żegnaj sobie powiemy,
I już nigdy więcej sie do siebie nie odezwiemy.
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T19:39:24+01:00
Piękne są kwiaty,piękne są drzewa
lecz najpiękniej słowik śpiewa.
Gdy szumią wierzby i pada deszcz
możesz marzyć jeśli chcesz...
Lubię patrzeć na łono natury
lecz jest najweselej gdy skaczą kangury.
Piękne są te moje chwile
ale ulotne jak motyle...
2 3 2