Odpowiedzi

2010-02-11T19:44:33+01:00
Again, I dream-znow mi sie snisz
Do not ask about anything-o nic nie pytaj
Hypnotizes me-hipnotyzuj mnie
Never again-nigdy wiecej
You fill my dreams-ty wypelniasz moje sny :)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T19:45:24+01:00
Znów ty mi się śnisz - - Again, you dream to me
O nic nie pytaj - - Do not ask for anything
Hipnotyzuj mnie - - Hypnotizes me
Nigdy wiecej - - Never again
_____________ Never more
Ty wypełniasz moje sny - - You fill my dream