Odpowiedzi

2010-02-11T19:43:08+01:00
Moim miejscem marzeń jest niebo gdzie chcę trafić kiedy umrę i tak naprawdę nie potrzebuje niczego więcej. Znajdują się tam moi koledzy i mam tam komputer TV mieszkanie z basenem i fajną dziewczynę xD
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T19:53:07+01:00
Czasem narzekam, że mój prawdziwy dom jest bardzo mały i nie ma w nim niczego ciekawego. Warto by było mieszkać w niesamowitym domu, w którym wszystko jest nowoczesne i skomputeryzowane.
Moje Miejsce Marzeń to Dom Marzeń. Dom moich Marzen jest przeogromny i znajduje się na orbicie okołoziemskiej. Na dachu jest lotnisko dla wahadłowców, z którego można się dostać w każde miejsce na Ziemi. Dzięki teleportacji błyskawicznie można się przenieść na każde piętro. W tym niesamowitym domu w ogóle nie trzeba chodzić. Wystarczy usiąść na latającym fotelu i wybrać miejsce, do którego chce się polecieć. Wszystkie urządzenia w domu są całkowicie skomputeryzowane i sterowane myślami. Nie trzeba nawet umieć posługiwać się ekspresem do kawy, żeby ja zaparzyć.

Uważam, że mój niesamowity dom już za kilkadziesiąt lat mógłby istnieć. Warto jednak pomarzyć o tym już teraz.
1 4 1