Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T19:53:08+01:00
Tylko 2 pary, bo tylko liczba 1 może być wybrana ze zbioru B (druga jest parzysta, więc dowolny iloczyn z tą liczbą będzie liczbą parzystą).
Ze zbioru A można tylko wybrać 2 liczby: 3 i 5, bo pozostałe są parzyste.
W rozwiązaniu biorą udział więc tylko 2 zbiory liczb: {3, 1} i {5, 1}. Jeśli pytamy o pary liczb, to kolejność w nich jest istotna (mimo że mnożenie jest przemienne), więc rozwiązaniem są pary:
(3, 1) oraz (5, 1).
Pary (1, 3) i (1, 5) nie są rozwiązaniem, bo 1 liczba musi być ze zbioru A, a druga z B.

Odp.
(3, 1) oraz (5, 1).
2010-02-11T19:53:29+01:00
Trzeba sprawdzić każdą liczbę ze zbioru A z każdą liczbą ze zbioru B.
Takie pary są dwie:
(3,1) bo 3*1=3 nieparzysta
(5,1) bo 5*1=5 nieparzysta
2010-02-11T19:54:26+01:00
Są tylko 2 pary (3,1) i (5,1)