Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T19:48:35+01:00
Zboże afrykańskie, z którego wyrabia się indżerę

Mam nadzieję że pomogłam i o to chodzi :)
1 5 1
2010-02-11T19:49:31+01:00
Miłka abisyńska (Eragrostis abyssinica), nazywana też tefem, teffem, trawą abisyńską) - gatunek rośliny zbożowej z rodziny wiechlinowatych, naturalnie rosnący w północno-wschodniej Afryce. Dorasta do 1 m, liście szorstkie, wiecha kłoskowata o długości do 40 cm; nasiona podłużnie i jajowate, brunatnożółtawe.
1 5 1
2010-02-11T19:49:38+01:00
Trawa abisyńska gatunek z rodziny traw, endemiczny w Etiopii.

pozdrawiam .
1 5 1