Tomek jadąc samochodem słucha przez radio hejnału z wieży mariackiej w krakowie i sygnału czasu. Ada jest na wycieczce w Krakowie i słucha tych sygnałów bezpośrednio stojąc w odległości 170m od wieży. Czy osoby te słyszą równocześnie hejnał i sygnały ?

2

Odpowiedzi

2010-02-11T19:49:56+01:00
Nie,te osoby nie słyszą równocześnie hejnału mariackiego z wieży.
1 2 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T19:50:29+01:00
Osoby nie słyszą sygnałów jednocześnie, ponieważ droga fal radiowych jest dłuższa do pokonania
1 3 1