Proszę o napisanie nazw po niemiecku:
mąka
ryż
pieczona kiełbaska
pietruszka
lody
miód
makaron
ciasteczka
ser
ryba
ziemniaki
cukier
jogurt
paluszki
kurczak
owoce
frytki
chleb
chleb pełno ziarnisty
masło
zupa pomidorowa
ciasteczka czekoladowe
paluszek czekoladowy
jajko
twaróg
marchewka
mleko
szynka
2. w załączniku jaet piramida zdrowego odżywiania roszę proszę za jej pomogądopowiedzieć na pytania:
a. gdzie znajdują się produkty pełno ziarniste?
b. gdzie znajdują się warzywa?
c. gdzie znajdują się owoce?
d.gdzie znajdują się produkty zwierzęce?
e. dzie znajdują się produjty mleczne?
f. dzie znajdują się słodycze?
g. czy powinniśmy jeść dużo słodyczy, co w zamian ?

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T19:50:10+01:00
Mehl
Reis
Bratwurst
Petersilie
Eis
Honig
Pasta
Cookies
Käse
Fisch
Kartoffeln
Zucker
Joghurt
Sticks
Huhn
Obst
Chips
Brot
Brot gefüllt mit Granulat
Butter
Tomatensuppe
Kakao Schokolade
Krabbe Schokolade
Ei
Quark
Karotte
Milch
Schinken

tu sa slowka w takiej samej kolejnosci :)☺
2010-02-11T19:50:58+01:00
Znam stronkę jest to słownik tam se sprawdzi http://www.depl.pl/