Odpowiedzi

2010-02-11T19:52:36+01:00
Gdy wszyscy śpią sobie, ja wciąż myślę o Tobie.
Marze by przytulić Cię i ujrzeć chodź Twój cień.
Dać Ci misiaka i mego buziaka.
Nic nie zrobię ja chcę przy przy Tobie.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T19:53:25+01:00
Kocham ciebie ale troszkę
jak kogucik swą kokoszkę
bo kogucik swą kokoszkę
kocha szczerze, ale troszkę

kocham cię bardzo
świata nie widzę
chcę cię całować
ale się wstydzę
chcę być przy tobie
na zawsze cię znać
nie być samotnym
lecz mooocno kochać

xd ten pierwszy mama mi opowiadała jak byłam mała, a drugi sama wymyśliłam
licze na naj
1 5 1