Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T21:25:47+01:00
Myślę,że milosc Matka Teresa okazywała biednym przez to,że byla przy nich w ich niedostatku, opuszczeniu i chorobach. kochała ich za to, że są, nieważne jacy. niewielu ludzi stac na to aby poświęcic swoje zycie dla ludzi, ktorzy nie mają co dac, zwłaszcza w dzisiejszych czasach, kiedy pieniądz zaczyna by bogiem. Ona umiała dac wszystko co miala, dawała siebie, każdego dnia od nowa. na taki czyn mogą sie zdobyc tylko ludzie którzy potrafią naprawdę kochac.
5 4 5
  • Użytkownik Zadane
2010-02-11T21:30:36+01:00
Matka Teresa pokazywała miłość najbiedniejszym pochylając się nad każdym biednym i chorym na trąd widząc w nich dzieci Boże. Nie odwracała się od nikogo, podtrzymywała ich na duchu i głosiła Dobrą Nowinę. Wiele ludzi odtrącało ludzi chorych na trąd a ona leczyła i towarzyszyła przy odejściu do Pana. Była wielką przyjaciółką Papieża Jana Pawła II. Została błogosławioną. Jej mottem życiowym było " Nie szukajcie wielkich rzeczy, tylko czyńcie małe rzeczy z wielką miłością". Matka Teresa powinna być wzorem do naśladowania dla każdego człowieka.


Myślę że oto ci chodziło. i że pomogłam
9 3 9
2010-02-11T22:08:48+01:00
-pomagała im w cierpieniu i w chorobie
-dawała im schronienie
-dawała im pożywienie
-żyła pomiędzy nimi
-opiekowała się nimi
- przyjmowała do siebie wszystkich potrzebujących pomocy i opieki
-oddawała potrzebującym rzeczy które sama potrzebowała
4 2 4