Ankietowane osoby odpowiedzialy na pytanie: "Czy chcesz, aby w naszym mieście wybudowano park rozrywki?" Ile osob spośród ankietowanych odpowiedzialo "nie", jezeli przeciwnego zdania bylo 320 osob.

38 % osob odpowiedzialo : tak, lecz sa pilniejsze potrzeby
26% osob odpowiedzialo : tak
? : osob odpowiedzialo : nie
17 % osob odpowiedziało : nie mam zdania

2

Odpowiedzi

2010-02-11T20:01:10+01:00
100% - 38%- 26% -17% = 19% ---. tyle odpowiedzialo nie
proporcja:

320 osób - 26%
x - 19%
x=320 * 19 dzielone na 26 = 233 osoby odpowiedziały nie
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T20:03:45+01:00
100%-(38%+260%+17%)=19%
320 = 26%
x = 19%
(320*19):26 = 233
Odp.: Z pośród ankietowanych 233 osób było przeciwne wybudowania parku rozrywki.