Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T20:01:56+01:00
POLE POWIERZCHNI:
Pp=6*6 =36
36*6=216cm²

V=Pp*H
V=36cm²*6cm =216cm³
5 2 5
2010-02-11T20:10:07+01:00
H= a pierwiatek z trzech przez 2
6= a pierwiastek z trzech 2/razy2
12= a pierwiastek z trzech/razy pierwiastek z trzech
12pierwiastki z trzech =3a/podzielic na 3
A=4PIERWIATKKI Z TRZECH

P=a kwadrat pierwiastkiz trzech
p=48pierwiatki z rzech

v=a szescian pierwiastki z dwóch przez 12
v=4 pierwiastki z trzech do sześcianu razy pierwaiatek z dwóch przez 12
v= 64*3pierwiuastki z trzech *pierwiatek z dwóch przez 12
v=192pierwiatki z 6przez 12
v =16pierwiastki z 6
<jeśli gdzieś jest pomyłka to przepraszam>
2 3 2