PILNE Proszę żeby ktoś mi napisał po niemiecku w kilku zdaniach o tym ze lubie w wolnym czasie jeśdzic na roweze i chodzić do kina ale nie lubie czytac i uczyć się. I że w weekendy grywam z przyjaciółmi w nozna piłke.. Proszę napisac po niem i po polsku jakieś 5 prostych zdan..Bardzo prosze

3

Odpowiedzi

2010-02-11T20:02:24+01:00
In meiner Freizeit Ich mag es ein Fahrrad zu fahren.Auch ich werde wie im Kino.Ich mag es nicht, zu lernen und zu lesen.
In meiner Freizeit spiele ich mit Freunden im Fußball.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T20:07:32+01:00
In der Freizeit gehe ich ins Kino oft. Manchmal fahre ich Rad. Am Wochenende spiele ich FuBball mit meiner Freunde. Aber ich mag nicht lernen und lesen. Ich treffe mich oft mit meiner Freunde. Wir reden über Sport oder über Filme.

W wolnym czasie chodzę często do kina. Czasem jeżdżę na rowerze. W weekend gram w piłkę nożną z moimi przyjaciółmi.
Lecz (ale) nie lubię się uczyć i czytać. Spotykam się często z przyjaciółmi. Rozmawiamy o sporcie lub filmach.

Pozdrawiam:).
  • Użytkownik Zadane
2010-02-11T21:20:22+01:00
In der Freizeit gehe ich ins Kino.Fahre ich mit dem Rad .Ich mag nicht lernen und lesen.Ich mag spielen Viedeo-spiele.Ich mag auch fern sehen.

Tłumaczenia:
W wolnym czasie ide do kina.Jeżdże rowerem.Nie lubie się uczyć i czytać.Lubię grać w gry komputerowe.Lubie też oglądać telewizje

Prosze:)