Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T20:06:52+01:00
Sprawiedliwość wg mnie jest jedną z cech które powinien posiadać każdy człowiek który uważa się za dobrego. Gdyby na świecie nie było sprawiedliwości wiele osób byłoby oskarżanych o różne przewinienia bez żadnej podstawy. Wydaje mi się ze wtedy panowałby ogromny chaos. Wiele osób mówi że na świecie nie ma sprawiedliwości i może w pewnym sensie mają rację. jednak nie powinni osądzać całej ludzkości na podstawie zachowań kilku jej przedstawicieli z którymi mieli do czynienia. Warto jednak wierzyć w to, że ludzie coraz bardziej cenią sobie prawdę niż dobra materialne które często są powodem niesprawiedliwości.

nie wiem czy to coś takiego ma być ale może sie przyda ; )
12 4 12
2010-02-11T20:07:33+01:00
Pomogę ci :)

Według mnie sprawiedliwość jest to zasada charakteryzująca prawo. Osąd według danej postaci.Kieruje się ona na zasadzie "oliwa zawsze sprawiedliwa".Tą cechę powinien posiadać każdy człowiek, ponieważ jest to bardzo ważne w rozsądzaniu różnych spraw w życiu codziennym zawodowym i osobistym. Trzeba umieć odróżnić dobro od zła co nieliczni to umieją.

Chyba o to chodzi :)
9 3 9