Odpowiedzi

2010-02-11T20:16:36+01:00
Brać udział w zpiórkach pieniędzy
brać udziałw zbiórkach żywności
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2010-02-11T20:18:13+01:00
1. Nie naśmiewaj się z nich
2 . Oszczędzaj wodę
3 . Nie zostawiaj po sobie jedzonka :]
4. Segreguj śmieci
5. Wspomagaj fundacje
6 . Kupuj produkty które pomagają dzieciom
7. Zostań zakonnicą i jedź do Afryki
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T20:23:44+01:00
Zostac sanitariuszem
brac udzial w akcjach na rzecz dzieci afryki
organizowac zbiorki pieniezne
modlic sie za nie
kupowac produkty z ktorych zysk przeznaczony jest na pomoc dzieciom z afryki
1 5 1