Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T20:01:47+01:00
Http://www.matematyka.wroc.pl/book/tuzin-dwunastoscianow

http://www.matematyka.wroc.pl/book/siatki-wielo%C5%9Bcian%C3%B3w-archimedesowych-0


2010-02-11T20:03:05+01:00
Http://images.google.pl/imgres?imgurl=http://www.matematyka.wroc.pl/files/u9/archim_dwudziesto-dwunastoscian_rombowy_maly.gif&imgrefurl=http://www.matematyka.wroc.pl/book/siatki-wielo%25C5%259Bcian%25C3%25B3w-archimedesowych-0&usg=__eWmcCWlxiYzOoXNgC7VlOGCa9yo=&h=605&w=605&sz=17&hl=pl&start=15&um=1&itbs=1&tbnid=qF5K0TY2QSSUnM:&tbnh=135&tbnw=135&prev=/images%3Fq%3Dbry%25C5%2582y%2Barchimedesa%2Bdwudziesto%25C5%259Bcian%2Bsiatka%26hl%3Dpl%26lr%3D%26sa%3DN%26um%3D1
;D
Może to pomoże ;)