Co oznaczają następujace wyrażenia;
gołębie serce,sokoli wzrok,orli nos,mysi ogonek,słoniowe nogi,kocie pazurki?
w odpowiedzi pomoże ci lista przymiotników;
cienki,łagodny,gruby,bystry, zakrzywiony i wydatny,ostry.

2
Co znaczy absolutny sluch

Odpowiedzi

2010-02-11T20:06:29+01:00
Gołębie serce - człowiek łagodny, pełen dobroci
sokoli wzrok - człowiek jest bystry, sprawnie wyszukuje szczegóły
orli nos - zakrzywiony i wydatny nos
mysi ogonek - cienka kitka u dziewczyny (?)
słoniowe nogi - grube, ciężkie nogi
kocie pazurki - ostre, małe pazurki lub coś może być ostre jak kocie pazurki, niekoniecznie paznokcie
51 4 51
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T20:17:20+01:00
"Gołębie serce"-te sformułowanie oznacza że serce jest dobre,(gołębie-ponieważ gołąb jest zwierzęciem łagodnym)
"Sokoli wzrok"-te sformułowanie oznacza że ktoś ma bardzo dobry,wyostrzony wzrok,ponieważ sokół ma wyostrzony zmysł wzroku
"Orli nos"-te sformułowanie określa nos(zakrzywiony i wydatny),taki nos posiada właśnie orzeł stąd ta nazwa
"Mysi ogonek"-te sformułowanie jest określeniem ogonka jaki posiada mysz czyli(bardzo cienki)
"Słoniowe nogi"-te sformułowanie określa nogi ,jak wiadomo te nogi są bardzo grube,masywne.
"Kocie pazury"-te sformułowanie jest określeniem ludzkiego charakteru(ostrego),porównuje się ten charakter do kocich pazur ponieważ te pazury są ostre.

61 4 61