Odpowiedzi

2010-02-11T20:08:34+01:00
Aufstehen - wstawać: Ich stehe am 8Uhr auf - Ja wstaję o 8 godzinie
beibringen - przynieść: Du beibringst mich zeitung - Przynieś mi gazatę
abnehmen - zdjąć: Ich abnehme kleidung - ja zdejmuję ubranie
zumachen - zamknąć: Ich zumachen Zimmer - ja zamykam pokój
stattfinden - mieć miejsce: Ich stattfinde - ja mam miejsce
vorbereiten - przygotować: Mein Mutter frustuck vorbereiten - moja matka przygotuje sniadanie
zusammen - razem: Zusammen oder gettrent ? - Razem czy osobno

przetłumaczone wyrazy są poprawne w 95%, za to zdania robiłem na szybko i z niektórymi miałem problem.


proszę o pomoc w moim zadaniu z polaka. mam na profilu.
2010-02-11T20:25:02+01:00
Uczy się wstać , schudnąć , aby zamknąć okno , miejsce , przygotowanie , wraz .
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-11T21:43:02+01:00
Ich stehe um sechs Uhr-Ja wstaje o szóstej godzinie
Ich bringe die einkaufe bei-Ja przynosze zakupy
Ich nehme das Handy ab in der Hand-Ja biorę komórkę do ręki
Ich mache das Fenster zu-Ja zamykam okno
Ich finde das Stadt statt-ja myślę że mam miejsce w mieście
Ich bereite die Abendessen vor - Ja przygotowuje kolacje
Wir sind zusammen-my jesteśmy razem
Wir gehen in die StaBe weg-My zsuwamy się z drogi
Ich komme in die Disko mit-Ja też ide na dyskoteke
Ich stelle die aufgabe her-stawiam zadanie

Prosze:)



1 4 1