Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-11T20:02:53+01:00
Moje malutkie serduszko długo przez ciebie płakało
gdyz tylko ciebie naprawde mocno kochało.
Lecz moje serce głosno dziś bije
bo tylko dla ciebie kochanie żyje.


nie no weny nie mam ;//
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T20:04:10+01:00

Ooo..., miłość ludzka - dwie to księgi,
A różna treść ich może być
I trzeba wsłuchać się w jej dźwięki
I czyimś brzmieniem umieć żyć.

I trzeba umieć zapominać,
Tak jak nam Bóg zapomniał winy;
Wszak gdzie o kolce dłoń rozcinać,
Tam też najsłodsze rwać maliny!