Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T20:09:47+01:00
A)P=a²
P=1600m²
P=√1600
a=40m
ob.=4*40m=
ob.=160m
potrzeba 160m siatki

b)4a=400m²
√400=20m
a=20m
ob=4*20m
ob=80m
potrzeba 80m siatki

c)1,21ha=12100m²
√12100=110m
ob=4*110
ob=440m
potrzeba 440m siatki
45 4 45
2010-02-11T20:11:17+01:00
A)1600m²=40m*40m
Obw: 4*40m
Obw: 160m

b)4a= 2a*2a
Obw: 2a*4
Obw: 8a

c) 1,21 ha= 12100km
12100=110*110
Obw: 4*110
Obw: 440

Liczę na Naj
24 3 24