Odpowiedzi

2010-02-11T20:09:49+01:00
Dziwna jest nasza szkoła
Kto w niej wyżyć zdoła?
Kto wyzwaniom tym podoła?
Nie dalej jak tydzień temu
Dyżurny dzień dobry nie powiedział
Nauczyciel się zezłościł
Czoło zmarszczył, oczy zmrużył,
Chyba się naprawdę wkurzył
A oskarżony?
Nie sprawdziła się wymówka,
Więc zaczęła się pyskówka
Skończyło się wizytą na dywaniku
I naganą w dzienniku.


1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T20:10:51+01:00
Zdrada

Chcesz być kochanym,
kochasz całym sercem.
Fragment podsłuchany
i już dodać nic więcej.
Rozmowa niedokończona,
Duma wielce zraniona.
Serce już złamane,
lekko sponiewierane.