Brał udział w bitwie o niepodległość stanów zjednoczonych. Wrócił do ojczyzny w 1784r. Podczas drugiego rozbioru Polski właśnie jego wybrano na przywódcę. Wygrał bitwę pod Szczekocinami, ale w Maciejowicach został zabrany do niewoli. O kogo chodzi???

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T20:04:28+01:00
Jest to Tadeusz Koścuszko
2010-02-11T20:04:49+01:00
Nie jestem pewny ale to prawdopodobnie na 99% Tadeusz Kościuszko
2010-02-11T20:05:50+01:00