Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T20:05:47+01:00
-octan metylu
CH₃COOCH₃ + H₂O = CH₃COOH + CH₃OH
kwas octowy i metanol
-mrówczan propylu
HCOOC₃H₇ + H₂O = HCOOH + C₃H₇OH
kwas mrówkowy i propanol
27 4 27
2010-02-11T21:46:34+01:00
OCtan metylu

CH3COOCH3+H2O=CH3COOH(kwas octowy)+CH3OH(metanol)

Mrówczan propylu

HCOOC3H7+H2O=HCOOH(kwas mrówkowy)+C3H7OH(propanol)
15 3 15
2010-02-12T00:33:13+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
Octan metylu
CH₃COOCH₃ + H₂O---->CH₃COOH + CH₃OH
.......................kwas octowy i metanol

Mrówczan propylu
HCOOC₃H₇ + H₂O---->HCOOH + C₃H₇OH
......................kwas mrówkowy i propanol
20 3 20