Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T21:05:08+01:00
Po stronie przeciwnej jakaś pani prowadziła pudla.


Pani(podmiot) co robiła? prowadziła(orzeczenie)
Pani(podmiot) jaka? jakaś(przydawka)
prowadziła(orzeczenie) co? pudla(dopełnienie)
prowadziła(orzeczenie) gdzie? po stronie(okolicznik miejsca)
stronie(okolicznik) jakiej? przeciwnej(przydawka.

;]

Moja siostra wczoraj kupiła babci trzy czerwone róże.

siostra(podmiot) co zrobiła? kupiła(orzeczenie)
kupiła(orzeczenie) co? róże(dopełnienie)
kupiła(orzeczenie) kiedy? wczoraj(okolicznik czasu)
kupiła(orzeczenie) komu? babci(dopełnienie)
róże(dopełnienie) ile? trzy(przydawka)
róże(dopełnienie) jakie? czerwone(przydawka)
siostra(podmiot) czyja? moja(przydawka)



Mam nadzieję, że pomogłam;]

Pozdrawiam, paaa;**
19 4 19
2010-02-11T21:15:04+01:00
Pani(co robiła)prowadziła
pani(jaka)jakaś
prowadziła(co)pudla
prowadzia(gdzia)po stonie
po stonie (jakiej)przeciwnej


siostra(co zrobiła ) kupiła
siostra(czyja)moja
kupiła(CO)RÓZE
róże(jakie)czerwone
róze(ile)trzy
kupiła(komu)babci
12 2 12