1.Europejska stolica, ze względu na swoje położenie na 13 wyspach i kilku skrawkach stałego lądu rozdzielonych wodą nazywana jest "Wenecją Północy". Leży w miejscu, gdzie słodkie wody jeziora Melar łączą się z długą zatoką prowadzącą do Bałtyku. Jest to .......................................

2.Miasto jest siedzibą prawosławnych patriarchów Konstantynopola (dawna nazwa ). Miastem tym jest ..............

proszę o odpowiedz jak najszybsza

dzieki ;]] ;*

3

Odpowiedzi

2010-02-11T20:10:19+01:00
  • Max3
  • Początkujący
2010-02-11T20:10:47+01:00
1.Petersburg
2.Bizancjum lub Stanbuł.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T20:14:50+01:00
1. Sankt Petersburg
2. Stambuł