Odpowiedzi

2010-02-11T20:09:59+01:00
1cm-5000cm

4cm *5000=20000 cm=200m
2cm+5000=10000 cm= 100m
P=200m*100m=20000m^2=2ha
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T20:11:41+01:00
Na planie 1: 5000 dzialka jest prostokatem o wym. 4 cm na 2 cm.
ile hektarow ma w rzeczywistosci ?

1cm-5000cm
4*5000cm+2*5000cm=20000m2*10000m2=200 000 000cm2
200 000 000cm2=20 000m2=2ha
Hektar to 100 m na 100 m=10000m2
2010-02-11T20:12:06+01:00
2cm × 5 000 cm = 10 000 cm = 100 m
4cm × 5 000 cm = 20 000 cm = 200 m
100m × 200m = 20 000 m²
1 Ha = 10 000 m²
20 000 m² = 2 Ha

Odp. W rzeczywistości ma 2 Ha
1 5 1