Proszę o zrobienie tych 3 zadań pilnie !
screen w załącznikach !
Czekam bardzo proszę o zrobienie tych zadań ale w przypadku 3 nie o sam wynik tylko obliczenia tez aha najlepiej jakby ktos to zrobił starannie na kartce zeskanował i przesłał mi na email i oczywiście tu napisał że to on wtedy jeśli będzie wszystko ok daję 60 pkt pozdro
Załączniki screen !

2

Odpowiedzi

2010-02-11T20:19:06+01:00
1. Siła wypadkowa to taka, którą można zastąpić wszystkie inne siły działające na dane ciało, nie zmieniając efektów, jakie będzie na nie wywierać.

Siła równoważąca to taka, że jeżeli dodamy ją do układu to zrównoważy siłę wypadkową sił na nie działających (będzie miała ten sam kierunek i identyczną wartość jak siła wypadkowa tylko przeciwny zwrot).

2.
120 N - 6 cm
100 N - 5 cm
wypadkowa - zielona
równoważąca - czerwona
Fw = - Fr ≈ 200 N (10 cm)

3.
Fw = 300 N + 300 N + 400 N = 1000 N

Mam nadzieję że pomogłam licze na naj... :)

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T20:21:02+01:00
1. Siła wypadkowa to taka, którą można zastąpić wszystkie inne siły działające na dane ciało, nie zmieniając efektów, jakie będzie na nie wywierać.

Siła równoważąca to taka, że jeżeli dodamy ją do układu to zrównoważy siłę wypadkową sił na nie działających (będzie miała ten sam kierunek i identyczną wartość jak siła wypadkowa tylko przeciwny zwrot).

2.
120 N - 6 cm
100 N - 5 cm
wypadkowa - zielona
równoważąca - czerwona
Fw = - Fr ≈ 200 N (10 cm)

3.
Fw = 300 N + 300 N + 400 N = 1000 N


załączniki :