Proszę o napisanie testu z lektury pt. "Tajemniczy ogród".
Minimum: 10 pytań otwartych i 15 zamkniętych.
Kopiowanie z internetu zgłaszam. Daję "najlepsze".
Pod testem proszę o zamieszczenie odpowiedzi.
- - - -
Zadanie ważne do końca piątku.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-12T16:12:19+01:00
Kto jest autorem tego tekstu?
- FRANCES HODGSON BURNETT
Do kogo wyjechała Mary?
-do wójka
Gdzie toczy sie akcja?
-W indiach
Jakiego koloru były włosy Mary?
-Zółte
Ile lat miała Mary
-18
Gdzie wyjechała Mary?
-do Anglii
Co się stało z ogrodem poprzez czary?
-orzył ogród
Na co zmarli wszyscy mieszkańcy indiańskiego domu Mary Lennox?
-Na cholerę
Kto zaprowadził Mary do ogrodu?
-gil
Co zrobił pan Carter, gdy ujrzał zdrowego syna?
-kazał mu zaprowadzić się do ogrodu
Kto pomagał Mary dbać o ogród?
-dick
Kim Colin był dla Mary:
-kuzynem
Dlaczego jeden z ogrodów w posiadłości był zamknięty?
-bo pan Craven stracił w nim żonę i nie mógł na niego patrzeć
Jak nazywa się głowna bohaterka książki ?
-Mary Lennox
Czego najwięcej rośnie w ogrodzie ?
-róż

Opisz Mary Lenox

Mary miala 10 lat
Zgadzam się Mary miała 10 lat
2010-02-12T22:01:29+01:00
1. Kto jest autorem książki pt"tajemniczy ogród?
- Frances Hodgson Burnett
2. Jak nazywa się główna bohaterka?
- Mary Lenox
3. Ile lat ma Mary?
- 18
4.Gdzie dzieje się akcja?
-W Angli
5. Jakich kwiatów najwięcej rosło w ogrodzie?
-Róż
6. Kto zajmował się Mery?
- Pani Medlock
7. Jak nazywał się poznany przez Mery ogrodnik?
- Ben Weatherstaff
8. Jak miał na imie kuzyn Mery?
- Colin

Mam nadzieje ze sie przyda ;)
mary miała 10 lat tyle ile colin