Odpowiedzi

2010-02-11T20:25:43+01:00
V=320 cm³
V=Pp * h
320 cm³ : 10cm = 32 cm²
Pp=32cm²
Pp=a*h/2
Pp=a*a/2
Pp=a²/2
32cm²=a²/2 /*2
64cm²=a²
a=8cm

8²+8²=b²
64+64=b²
128=b²
b=8√2

boki trójkąta : przyprostokątne 8cm przeciwprostokątna 8√2cm.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-11T21:25:05+01:00
V=320 (cm³)
V=Pph
Pp=ah/2
a=h

Jeżeli podstawa to trójkąt równoramienny to jego pole=a²/2

320/10=32

32=a²/2
a=8

ze wzoru na przekątną kwadratu o boku a
d=a√2
d=8√2

Odp: Długości przyprostokątnych podstawy wynoszą 8 każda, a przeciwprostokątna wynosi 8√2.


Mam nadzieję, że wszystko jest zrozumiałe. Jeżeli nie, to pisać na pw. Zadanie jest rzetelnie wykonane, też z opisem co i jak, ale co najważniejsze jestem sprawdzony, moje odpowiedzi są zawsze dobre, a jeżeli nie to je usuwam. Więc masz pewność, że zadanie jest naprawdę dobrze zrobione.

Liczę bardzo na naj:=)
2 1 2