Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-12T15:43:31+01:00
Zd 15
A NIE
B NIE
C TAK
D TAK
E NIE
F TAK

ZD 16
A 1/2*2cm=1 cm
b 1/4 8 2cm = 0,5cm
c 5*2cm = 10 cm
d 3* 2cm = 6 cm

zd 17
a 1/2 * 1,5 cm = 0,75cm
1/2 * 3 cm = 1,5 cm
b 2* 1,5 cm = 3 cm
2* 3 cm= 6cm
c 1/3 * 1,5 cm=0,5
1/3 * 3 cm=1cm
d 3*1,5 cm = 4,5cm
3*3cm = 9cm

zd 18
a 4*10cm=40cm
4* 12cm = 48cm
4* 5cm= 20cm
b 5*10 cm= 50cm
5*12cm = 60cm
5* 5cm=25cm
c 1/5 * 10 cm=2cm
1/5*12cm=2,4
1,5* 5cm= 1cm
d 1/2* 10cm= 5cm
1/2* 12cm= 6cm
1,2*5cm = 2,5 cm

zd 19
1/5 * 10 cm = 2cm
1/5 * 15 cm = 3cm

zd 20
4 cm * 3 = 12cm
7cm * 3 = 21 cm

zd 21
5/2 * 30 cm = 75 cm
5/2 * 50 cm = 125cm
5/2* 30 cm = 125cm

zd 22
a
3 cm / 3dm = 3cm / 30cm=1/10
4 cm / 4dm = 4cm / 40cm=1/10
5 cm / 5dm = 5cm / 50cm=1/10
b
5 cm / 15 dm=5cm/150cm = 1/30
3 cm / 9dm = 3cm / 90dm = 1/30
4cm / 12dm = 4 cm/120cm= 1/30

zd 23
2cm * 3= 6cm
6 cm / 2 = 3cm
3cm / 2cm = 1,5

zd 24
Wszystkie są podobne
1/2 * 6 cm = 3cm
2*6cm = 12 cm
3cm / 12cm = 1/4

zd 25
1/3 * 3cm = 1cm
2* 3cm= 6cm
1cm/6 cm=1/6
wszystkie są podobne

zd 26
1tak
2nie
3tak
4 1/1, k=1

zd 27
1 tak
2 dowolne nie, równoramienne nie, równoboczne tak
3 tak

prosze i licze na naj bo troche sie upisałam;)


2010-02-12T20:53:01+01:00
Zad 15
A NIE
B NIE
C TAK
D TAK
E NIE
F TAK

zad 16
A 1/2*2cm=1 cm
b 1/4 8 2cm = 0,5cm
c 5*2cm = 10 cm
d 3* 2cm = 6 cm

zad 17
a 1/2 * 1,5 cm = 0,75cm
1/2 * 3 cm = 1,5 cm
b 2* 1,5 cm = 3 cm
2* 3 cm= 6cm
c 1/3 * 1,5 cm=0,5
1/3 * 3 cm=1cm
d 3*1,5 cm = 4,5cm
3*3cm = 9cm

zad 18
a 4*10cm=40cm
4* 12cm = 48cm
4* 5cm= 20cm
b 5*10 cm= 50cm
5*12cm = 60cm
5* 5cm=25cm
c 1/5 * 10 cm=2cm
1/5*12cm=2,4
1,5* 5cm= 1cm
d 1/2* 10cm= 5cm
1/2* 12cm= 6cm
1,2*5cm = 2,5 cm

zad 19
1/5 * 10 cm = 2cm
1/5 * 15 cm = 3cm

zad 20
4 cm * 3 = 12cm
7cm * 3 = 21 cm

zad 21
5/2 * 30 cm = 75 cm
5/2 * 50 cm = 125cm
5/2* 30 cm = 125cm

zad 22
a
3 cm / 3dm = 3cm / 30cm=1/10
4 cm / 4dm = 4cm / 40cm=1/10
5 cm / 5dm = 5cm / 50cm=1/10
b
5 cm / 15 dm=5cm/150cm = 1/30
3 cm / 9dm = 3cm / 90dm = 1/30
4cm / 12dm = 4 cm/120cm= 1/30

zad 23
2cm * 3= 6cm
6 cm / 2 = 3cm
3cm / 2cm = 1,5

zad 24
Wszystkie są podobne
1/2 * 6 cm = 3cm
2*6cm = 12 cm
3cm / 12cm = 1/4

zad 25
1/3 * 3cm = 1cm
2* 3cm= 6cm
1cm/6 cm=1/6
wszystkie są podobne

zad 26
1tak
2nie
3tak
4 1/1, k=1

zad 27
1 tak
2 dowolne nie, równoramienne nie, równoboczne tak
3 tak
troche nad tym pogłówkowałem więc myśle że dostane naj